]
Showroomsale tot 70% korting | Nu tijdelijk 10% EXTRA korting >
Datum:
Ordernummer:
1.
Onderhouds-/productadvies van uw aankopen zijn uitvoerig met u besproken?
2.
Onze woonadviseur heeft u op de hoogte gebracht van de specifieke gebruikskenmerken van uw aankopen? (Plooivorming en zitspiegel kan voor komen in het bekledingsmateriaal vanwege het ontwerp. Hierover kan niet worden gereclameerd. Open leersoorten zijn gevoeliger voor vlekken en invloeden van buiten af. Ook hierover kan niet worden gereclameerd.)
3.
Heeft U gekozen voor 7 jaar All-in House vlekken en service garantie?
4.
Kunnen we tijdens de aflevering en montage voor uw deur parkeren?
5.
Kunnen we na binnenkomst rechtdoor met de goederen of moet achter de voordeur meteen een bocht gemaakt worden?
6.
Is de aflevering en montage op de begane grond? (zo ja, vervallen vraag 7 t/m 10)
7.
Is de levering op een etage?
zo ja, welke:
8.
Is er een lift en mogen hierin goederen vervoerd worden?
zo ja, afmetingen lift:
9.
Is de trap voldoende breed en is er voldoende ruimte boven de trap om de goederen naar boven te transporteren? (i.v.m. arbo moet er bij grotere en zwaardere producten overlegd worden of deze met de trap naar boven mogen)
10.
U zorgt dat de ruimte vrij is voor montage en weet waar uw aankopen komen te staan of hangen.
11.
Is er een verhuislift nodig om uw aankopen naar binnen te transporteren? Kosten lift: €200,- (afhankelijk van de situatie komt vooraf iemand ter plekke kijken)
12.
Heeft u een harde vloer liggen in de afleverruimte?
13.
Staan er plinten langs de muur? (dit i.v.m. strakke montage tegen de muur.)
14.
Is uw vloer voldoende waterpas voor een goede montage? (dit heeft te maken met het uitvullen van kasten.)
15.
Is de muur voldoende sterk voor wandmontage? (dit is de verantwoordelijkheid van de klant.)
16.
Wilt u gaten geboord hebben in de achterwand van uw kast i.v.m kabeldoorvoer? (Let op, wij leggen geen snoeren of kabels en sluiten deze ook niet aan.)
17.
Dienen er meubels door ons te worden afgevoerd? (prijs in overleg)
18.
Zijn er nog specifieke afspraken? (graag duidelijk omschrijven in onderstaand vak.)
19.
U bent op de hoogte dat de betaling bij aflevering van uw aankopen dient plaats te vinden?
20.
U wilt contant afrekenen bij de levering van uw aankoop?
21.
U wilt pinnen bij de aflevering van uw aankoop?
22.
U wilt vooraf overmaken? (let op, het bedrag moet voor de aflevering van uw aankopen op de bankrekening van Groter in Wonen zichtbaar zijn.)
23.
U wilt vooraf komen betalen op onze vestiging?
24.
U wilt ter plekke over maken per bank? (let op, betaling moet ter plekke getoond worden aan de monteurs.)
Naam:
Emailadres:
Handtekening:
Heb je vragen? Stel ze gerust. Wij proberen zo snel mogelijk antwoord te geven.
Verstuur Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Bedankt voor je bericht
Indien nodig nemen wijz.s.m. contact met je op.
sluiten