]

Orderoptimalisatie formulier Wonen

Datum:

Ordernummer:

Advies

1.

Ja Nee

Onderhouds-/productadvies van uw aankopen zijn uitvoerig met u besproken?

2.

Ja Nee

Onze woonadviseur heeft u op de hoogte gebracht van de specifieke gebruikskenmerken van uw aankopen? (Plooivorming en zitspiegel kan voor komen in het bekledingsmateriaal vanwege het ontwerp. Hierover kan niet worden gereclameerd. Open leersoorten zijn gevoeliger voor vlekken en invloeden van buiten af. Ook hierover kan niet worden gereclameerd.)

Aflevering & montage:

3.

Ja Nee

Heeft U gekozen voor 7 jaar All-in House vlekken en service garantie?

4.

Ja Nee

Kunnen we tijdens de aflevering en montage voor uw deur parkeren?

5.

Ja Nee

Kunnen we na binnenkomst rechtdoor met de goederen of moet achter de voordeur meteen een bocht gemaakt worden?

6.

Ja Nee

Is de aflevering en montage op de begane grond? (zo ja, vervallen vraag 7 t/m 10)

7.

Ja Nee

Is de levering op een etage?

 

zo ja, welke:

8.

Ja Nee

Is er een lift en mogen hierin goederen vervoerd worden?

 

zo ja, afmetingen lift:

9.

Ja Nee

Is de trap voldoende breed en is er voldoende ruimte boven de trap om de goederen naar boven te transporteren? (i.v.m. arbo moet er bij grotere en zwaardere producten overlegd worden of deze met de trap naar boven mogen)

10.

Ja Nee

U zorgt dat de ruimte vrij is voor montage en weet waar uw aankopen komen te staan of hangen.

11.

Ja Nee

Is er een verhuislift nodig om uw aankopen naar binnen te transporteren? Kosten lift: €200,- (afhankelijk van de situatie komt vooraf iemand ter plekke kijken)

12.

Ja Nee

Heeft u een harde vloer liggen in de afleverruimte?

 

zo ja, welke:

13.

Ja Nee

Staan er plinten langs de muur? (dit i.v.m. strakke montage tegen de muur.)

14.

Ja Nee

Is uw vloer voldoende waterpas voor een goede montage? (dit heeft te maken met het uitvullen van kasten.)

15.

Ja Nee

Is de muur voldoende sterk voor wandmontage? (dit is de verantwoordelijkheid van de klant.)

16.

Ja Nee

Wilt u gaten geboord hebben in de achterwand van uw kast i.v.m kabeldoorvoer? (Let op, wij leggen geen snoeren of kabels en sluiten deze ook niet aan.)

17.

Ja Nee

Dienen er meubels door ons te worden afgevoerd? (prijs in overleg)

Betaling bij aflevering

18.

Ja Nee

Zijn er nog specifieke afspraken? (graag duidelijk omschrijven in onderstaand vak.)

 

Specifieke afspraken:

19.

Ja Nee

U bent op de hoogte dat de betaling bij aflevering van uw aankopen dient plaats te vinden?

20.

Ja Nee

U wilt contant afrekenen bij de levering van uw aankoop?

21.

Ja Nee

U wilt pinnen bij de aflevering van uw aankoop?

22.

Ja Nee

U wilt vooraf overmaken? (let op, het bedrag moet voor de aflevering van uw aankopen op de bankrekening van Groter in Wonen zichtbaar zijn.)

23.

Ja Nee

U wilt vooraf komen betalen op onze vestiging?

24.

Ja Nee

U wilt ter plekke over maken per bank? (let op, betaling moet ter plekke getoond worden aan de monteurs.)

Verkoper

 

Klant

Naam:

 

Naam:

Emailadres:

 

Emailadres:

Handtekening:

 

Handtekening:

Inschrijven Nieuwsbrief
VOLG DE LAATSTE WOONTRENDS

Schrijf je nu in voor de inspirerende GIW-nieuwsbrief en je krijgt

€ 10,- KORTING

geldig bij besteding van minimaal
€ 150,- in onze woonwinkel.


Inschrijven

* velden verplicht

Logo Groter in Wonen

Schrijf je nu in voor de inspirerende GIW-nieuwsbrief en je krijgt

€ 10,- KORTING

geldig bij besteding van minimaal
€ 150,- in onze woonwinkel.